Tempat Makan Yang Terkenal (Bahagian 1)

Pau Yik Mun

Kedai Pau Yik Mun telah memulakan perniagaan pau pada 1926 dan ia merupakan kedai pau yang sangat terkenal di tanjung malim. Menyediakan pau yang lembut,roti bakar,mee hainan dan ‘chicken Chop’nyata telah mendapat perhatian ramai pengunjung di serata malaysia. Kok Jek Ming merupakan generasi ke tiga keluarga Kok yang masih meneruskan perniagaan yang diasaskan datuknya sehingga kini.

 Apa yang istimewa dengan pau ini?untuk mendapatkan penjelasan saya dan rakan rakan telah pergi ke kedai pau ini dan mendapati kedai pau ini adalah kedai halal yang mempunyai ramai pelanggan melayu. Ia terkenal kerana cara pembuatannya selain itu ia mempunyai pelbagai perasa antaranya ialah Pau Ayam, Pau Daging, Pau Kaya dan Pau Kacang . Harga pau ini juga amat berpatutan dengan bentuknya yang besar. Jadi datanglah ke Tanjung Malim untuk menikmati Pau di Yik Mun.

 

1 Response to "Tempat Makan Yang Terkenal (Bahagian 1)"

jacobinabaal said...

Slot Search - Casino Search in Las Vegas - Mapyro
Search 안양 출장안마 for Slot Search 통영 출장샵 in Las Vegas on Mapyro. Free slot 충청남도 출장안마 search, daily, reviews, directions, 청주 출장안마 phone 충주 출장마사지 numbers & more.

Post a Comment